10 juli 2013

Film af Nicholas Sparks

Godaften søde piger! Så får I endelig et indlæg fra mig. I aften vil jeg snakke lidt om film. Nogle af mine yndlings film. Seks fantastiske tøsefilm, som jeg tror de fleste piger har set. Manden bag filmene er forfatteren Nicholas Sparks og selvom jeg ikke har læst bøgerne, som filmene er baseret på - så må jeg sige, at jeg virkelig elsker alle filmene. Den første jeg så for godt 10 år siden var A Walk To Remember. Og jeg blev virkelig rørt over historien og kan huske, at jeg så den igen og igen og skulle høre sangen 'Hope' 10 gange før jeg kunne se resten af filmen. Og til sidst kunne jeg også sangen uden ad. Efter den kom The Notebook, som er svaret på de fleste unge pigers yndlings film. Og jeg forstår dem godt, for alle film med Ryan Gosling er yndlings! Og den fortælling om Noah og Allie er så gribende og jeg triller en tåre hver gang jeg ser filmen. Og hvem kan glemme det forevige kys imellem dem i regnen. Dear John var en film jeg skulle se et par gange før, at jeg faktisk faldt pladask for den. Men jeg faldt for filmen, jeg faldt for den søde kærligheds historie og jeg faldt i den grad for Channing Tatum! Hvis der er en film jeg elsker at se, så er det The Last Song. Det er nok den film jeg har set flest gange af dem alle sammen. Som jeg faktisk kan mange af replikkerne på hehe.  Filmene The Lucky One og Safe Haven er film jeg har set for ganske nylig og igen to forskellige handlinger og to lidenskabelige kærligheds forhold. Safe Haven er den jeg synes bedst om af de to og jeg synes, at Julianne Hough spiller helt fantastisk i filmen.Hvis I endnu ikke har set nogle af filmene så kan de varmt anbefales, hvis man elsker en god tude-tøse-film.

1 kommentar:

  1. Så må jeg sige du alligevel er gået glip af lidt,
    men så det godt du stadig kan nå og se dem! ;)

    SvarSlet