17 august 2013

Blog Interview #1


Blog:
www.fashionbycaroline.dk

Fortæl om dig selv.
Jeg er en ung pige på 16 år som elsker at kunne beskæftige sig med moden og dens fantastiske univers, samtidig med at jeg er ung og studerer. Jeg er så heldig og arbejde i Buch Copenhagen, som er min yndlings butik af alle - intet rammer min stil bedre, og jeg går nærmest ikke i andet. Jeg har altid haft et eller andet for interiør, samtidig med at jeg elsker nyt tøj, sammensætninger osv. Jeg lader mig inspirer hver dag, og nyder at at have min blog, med de mest fantastiske læsere (ligesom den smukke Rikke fra denne blog).

Hvornår/hvordan/hvorfor startede du med at blogge?
Jeg startede med at blogge i August 2011 da jeg længe havde fulgt en masse store, kendte og svenske bloggere såsom Kenza og Angelica Blick - det var faktisk min mor som foreslog det, og i starten var det bare lidt interesse og tidsfordriv, i min sommerferie - nu er det en KÆMPE del af mit liv, som jeg ALDRIG ligger på hylden, min mor siger tit at jeg er på arbejde døgnet rundt - fordi jeg tænker igennem bloggen, og når jeg laver noget, overvejer jeg hvordan jeg skal vise Jer det på bloggen. Jeg tror aldrig jeg kan vænne mig af med at blogge, nu er jeg for alvor afhængig, hihi.

Hvad blogger du om?
Jeg blogger om mit liv, mine interesser, min inspiration og mit nye fine tøj fra Buch Copenhagen. Jeg forsøger at finde og holde balancen mellem den personlige blog, og fashion bloggen - synes ikke den skal være 100% fashionblog, men heller slet ikke 100% en personlig blog om mig som person - men balancen mellem fungerer rigtig godt for mig.

Hvad/hvem får du din inspiration fra?
Jeg kan virkelig lade mig inspirerer af mange. Jeg selv som person, bliver jeg allermest inspireret af min kære, smukke mor, som er den mest fantastiske kvinde i mit liv - hun kan slet ikke beskrives og jeg vil altid se op til hende.

I modeverdenen, og i forhold til min interesse for tøj og interiør er det uden tvivl min fantastiske og smukke chef Tina Buch, som ejer Buch Copenhagen butikkerne. Hun er noget for sig selv, som der kun findes én af. Aldrig har jeg mødt eller vil jeg møde en så dygtig og SÅ inspirerende kvinde, det er helt vildt - hende vil jeg også altid blive inspireret af.


Dine 3 favoritter fra dit klædeskab?
Må være min nye pelsvest som er SÅ unik og helt fantastisk, den er fra Buch Copenhagen og er allerede min yndlings. Jeg er helt forelsket i længden, som er dejlig lun til efteråret og vinteren. Ååh har så mange favouritter så I får lige lidt flere. Jeg kan heller ikke leve uden min nye pytontaske som også er fra Buch Copenhagen, det er min kommende skoletaske, og er også optimal som weekendtaske, den er stor og rummelig - lige mig, jeg har det med at fylde mine tasker op til de ikke kan rumme mere, men det har jeg ikke prøvet med denne endnu. Derudover har jeg netop købt nogle nye sneaks med plateau, ikke umildbart mig, men de er SÅ cool og jeg blev virkelig fanget af det nye og moderne, derfor glæder jeg mig til at style dem til lækre efnterårsoutfit's. Og ups, manglede vidst at nævne mit elskede fjertørklæde fra Buch Copenhagen.

Hvilke butikker er dine favoritter at shoppe i?
Kan ikke nævne flere end Buch Copenhagen, da alt mit tøj er derfra. Hihi..

Hvis du selv kunne vælge, hvem inden for modeverdenen ville du så gerne møde?
Det må være Oliva Palermo, fordi jeg tror hun minder rigtig meget om mig selv, også har hun den fineste og mest feminine stil som jeg er SÅ inspireret af. Hun er virkelig altid smuk!

Hvilke blogs følger du?
Følger mange forskellige. Rikke, fra denne blog. Fotballfrue, Kenzas, Camilla Rosted, HealthJunkie og mange flere. Det er også forskellige i perioder, det varierer mere - men jeg kigger dagligt på mange forskellige.

Hvad er dine fremtidsdrømme - både for dig og din blog?
Mine fremtidsdrømme er at bloggen fortsat vokser sig større og større, det ville betyde SÅ meget for mig, da det er her jeg bruger min tid og min passion. Udover det håber jeg at min familie og jeg er lykkelige og menneskerne omkring mig.


- Jeg siger mange tusinde tak til søde Caroline for at lade mig interviewe hende! <3

3 kommentarer:

  1. Hun er virkelig en fantastisk blogger og det var rart at få lidt flere ting af vide om hende! :) Super god ide med et blog interview! ;) Ser frem til mange flere? :P

    SvarSlet
  2. Skønt indlæg! Dejligt at komme lidt tættere på Caroline, hendes blog er jo helt fantastisk :-)

    - Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Er glad for I kunne lide det og ja der kommer flere! :)

    SvarSlet