08 august 2013

Bloganbefaling #1

Godaften søde piger. Var enlig meningen jeg skulle havet blogget om interiør, men er ikke tilfreds med de billeder jeg har fået taget, så skal havet taget nogle nye. Så nu får I en bloganbefaling istedet for! Jeg faldt over Stephanie's blog og blev med det samme så betaget af hendes univers. Jeg synes hun har en rigtig fin og personlig blog, hvor hun skriver en masse dejlige indlæg med lækre outfits billeder. Hun skriver om mode, make-up, interiør, mad og hendes blog er bare så hyggelig! Og så er jeg vild med hendes sans for indretning, der er hun virkelig kreativ! Den kan jeg varmt anbefale jer at kigge forbi! Jeg sad selv og kiggede hele hendes blog igennem og alle hendes indlæg - jeg er i hvert fald solgt! Hun er en ny favorit, som jeg ved at jeg kommer til at kigge forbi daglig. Kig forbi hendes blog: Fashion Blog Shock

2 kommentarer:

  1. Sikke en masse søde og rosende ord! Hvor er jeg dog beæret, mange tak! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt! :D Synes virkelig din blog er så fin! :)

      Slet