22 september 2013

Instragram Billeder Uge 38

Godaften søde piger! Jeg håber I har haft en rigtig god uge - det kan I i hvert fald tro at jeg har haft! Har arbejde, trænet, gik på en uges tidlig efterårs ferie her i fredags og dvs. hele den kommende uge har jeg ferie! Det har jeg virkelig set frem til og den bliver jo kun bedre af, at min søde kæreste også har ferie! Det er jo super dejligt. Når men igår der havde jeg tøsehygge med min storesøster og min veninde hjemme hos hende. Og vi lavede rigtig lækker mad, mmmhhh! Flødekartofler med glaseret hamburgerryg og broccoli salat, mums! Og til dessert havde min søde veninde lavet min yndling, nemlig cheesecake! Og så hyggede vi os ellers med lidt vin og så spillede vi et spil der hedder Cranium, hvor man både skal mine, tegne og modellere - det var simpelthen så sjovt! Og i dag tog mig og min veninde så i biffen for at se den nye film med Channing Tatum, nemlig White House Down. Og Channing var jo lækker som altid o filmen var virkelig fed og ret sjov - kan klart anbefales! Og efter filmen spiste vi på sunset. Så jeg hr bare haft en kanon uge, god start på min ferie og en fantastisk weekend! I min ferie står den på afslapning, træning, tysklands tur og en masse hygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar