01 september 2013

New In: Efterårs jakke & The City

Hej søde piger! Det blev desværre ikke til så meget blogging alligevel her i weekenden da jeg er lidt halv syg. Da jeg kom hjem igår efter min Odense tur, hvor jeg havde været ude og spise brunch og været i butikker med min søde kollega, kom jeg hjem og lagde mig direkte under dynen og er der stadig. Har heldigvis fået det bedre, men er stadig ikke helt på toppen. Men synes lige jeg ville kigge forbi bloggen og sige hej og vise jer, hvad jeg købte igår! Vi var en tur i Vero Moda, hvor jeg fik købt mig den fineste vinterjakke! Den er simpelthen bare perfekt og jeg elsker den! Den kostede 599 kr. Og så var vi en tur i Stereo Studio hvor jeg købte første sæson af The City og samtidig bestilte jeg anden sæson hjem, da de kun kostede 50 kr stk. Og den er jeg godt i gang med, nu hvor jeg ligger syg. Heldigvis har jeg fri imorgen så håber jeg bliver rask til på tirsdag når jeg skal arbejde igen.

Men her får I lige billeder af mine nyeste køb.
Håber I har haft en rigtig god weekend!




6 kommentarer:

  1. Ihh hvor irriterende, at du ikke er på toppen søde! Rigtig god bedring til dig <3
    Så lækker jakke du har fået købt dig! Jeg går selv og drømmer om en lignende ny vinterjakke :)

    - Knus <3
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde <3 Ja er den ikke bare fin!? :D
      Det kan jeg godt forstå og så er du heldig, for
      synes jeg så SÅ mange modeller der lignede denne
      i flere butikker! :) Knus <3

      Slet
  2. Hvor er den jakke bare super fin :-)

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot :D
    Kig endelig forbi!

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet