07 september 2013

New pants from Noisy May

Godaften søde piger! I dag har jeg været rigtig aktiv! Har været på posthuset, ude og handle ind, været nede i byen i butikker og gå lidt rundt omkring og nydt vejret. Og så har jeg været aktiv her hjemme! Jeg har gjort på køkkenet, gangen, soveværelset og badeværelset rent fra top til tå og imorgen får stuen en tur. Imorgen skal jeg også være ekstra aktiv, da jeg skal over og træne samme med min veninde Kia. Det bliver rigtig godt. Hun er også inviteret på middag imorgen aften hos mig og Brian, så det glæder jeg mig også til!

Når men det dette indlæg skulle handle om, er min nye bukser som jeg købte i dag i Vero Moda. Jeg havde nemlig 200,- til gode der ned til, så jeg tog en masse tøj med ind i prøverummet, især tøj fra deres nye mærke Noisy May - det er jeg helt tosset med! Og jeg endte med dette par bukser til 299,95. De er lige tilpas posede på mig men heller ikke for meget, da jeg havde bukser der bliver for store og posede. Det klæder mig ikke, da jeg ikke er så høj. Og så elsker jeg grå og stjernen på det ene bukseben er en fed detalje! Så dem er jeg bare super glade for!

- Hvad synes I om dem søde piger?

1 kommentar:

  1. Mikaela Jørgensen7. september 2013 kl. 12.54

    De er bare vildt fede dine nye bukser søde!
    Jeg vil se dem på! :-D Hehe..

    SvarSlet