17 september 2013

Nogle af mine nyeste køb....

1. Cardigan / Gina Tricot 2. Top / Only 3. Kjole / Only 4. Leggings / Pieces

Godaften søde piger! Så kom jeg endelig på banen igen med noget blogging. Hvis jeg kunne ville jeg blogge flere gane her eneste dag, men mit privat liv skal også passes og det håber jeg I har forståelse for. Men jeg elsker og blogge og jeg stopper ikke! Tænkte at jeg i dette indlæg ville vise je rnogle af mine nyeste. Leopard cardiganen fra Gina Tricot er jeg så glad for og havde den på i dag på job. Toppen fra Only synes jeg er så fed og den skal jeg have på i næste måned til en tøsefest. Kjolen fra Only er så elegant og jeg kan slet ikke vente med, at jeg skal den på til fødselsdag i november, hvor temaet er Sex and the City. Og sidst men ikke mindst leopard leggings. Jeg har længe drømt om et par i sort/grå og da jeg så disse måtte jeg bare eje dem. Jeg er inde i en grå periode og er så glad for alle mine køb!

Hvad synes I om mine køb søde piger?


1 kommentar:

  1. Årh gud, hvor er den flot den første cardigan med leopard! MÅ eje :D <3

    SvarSlet