19 september 2013

Ting der kendetegner mig.

Hej søde piger! Synes det var længe siden, at jeg havde lavet et personlig indlæg og synes selv, at det altid er spændende at lære andre bloggere bedre at kende, så derfor synes jeg at I også skule lære mig bedre at kende. Derfor tænkte jeg, at jeg ville lave et indlæg om ting der kendetegner mig som person, ting jeg forbinder mig selv med og som bare er mig!
Disneyfilm
Siden jeg var lille har jeg haft en stor kærlighed til Disney film og klassikerne som Tornerose, Bambi, Skønheden & Udyret, Peter Pan - og ikke mindst Den Lille Havfrue som er min favorit! Jeg elsker at se Disney film og jeg mener selv, at man bliver aldrig for gammel til at se tegnefilm! Jeg har en barnlig sjæl og Disney vækker de bedste minder frem fra in barndom. Hele Disney universet fylder en stor del af mit liv.

Leopardprint
Inden for det sidste år har jeg fået en stor og jeg mener en rigtig STOR kærlighed til leopardprint. Jeg kan ikke gå forbi en ting med leopardprint, uden lige at skulle stoppe og op og kigge - og sandsynligvis købe det. Jeg ejer rigtig mange ting med leopard print. F.eks. pung, tasker, paraply, tørklæder, rigtig meget tøj, tæpper, sengetøj, pynteting....

Tørklæder & Tasker
Jeg har en besættelse af begge dele! Jeg køber utrolig mange af begge dele! Nogle piger køber mange stiletter og kjoler - jeg køber tørklæder og tasker! Det er en svaghed jeg har og en dyr en i længden. Men jeg kan ikke gøre for det. Jeg elsker at man kan gøre et outfit komplet med et smart tørklæde og jeg kan altid finde på god undskyldning for, at købe en ny taske.

TV-serier
Bare for at nævne nogle dem jeg følger med i lige for tiden: Pretty Little Liars, Hart Of Dixie, Once Upon A Time, Teen Wolf, The Vampire Diaries, True Blood, Hemlock Grove, The Walking Dead, Arrow, The Carrie Diaries, Supernatural. Jeg er tv-nørd med stort N - og det vil min kæreste gerne skrive under på! Jeg er virkelig afhængig af alle mine serier og når de holder pause(som de alle gør lige nu indtil oktober) kan det slet ikke gå hurtigt nok før de alle starter.

Farverne lilla & blå
Når det kommer til indretning, så har jeg en ting med lilla. Jeg elsker den farve og køber rigtig mange pynte ting til hjemmet i den farve! Blå har altid været min yndlings farve siden jeg var lille og den kendetegnermig som person.

Audrey Hepburn
Jeg har i flere år, siden det gik op for mig at det var inden for modebranchen jeg hørte hjemme, haft en stor beundring til den smukke og tidsløse Audrey Hepburn. I mine øjne er hun stil ikonet over dem alle. Hendes stil var så klassisk, enkelt og feminin og hun inspirerer mig på mange områder - både med hensyn til mode og personlighed. Og derfor når jeg ting med hende, bliver jeg også nød til at stoppe op. En af mine favorit ing i vores hjem, er mit store billede jeg har med hende.

Håber I kunne lide mit indlæg søde piger og at I måske lærte mig lidt bedre at kende?
Skriv gerne en kommentar og fortæl mig hvilke ting der kendetegner jer!

2 kommentarer:

  1. Hmmm .... Hvis det skal være den slags ting du nævner, så må det være Disneyfilm, bøger, Supernatural, stand-up og sneakers der kendetegner mig bedst. :P

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide med sådan et indlæg(:
    Jeg elsker virkelig også tasker.
    Jeg har vist over 33 tasker. Hvor mange har du egentlig?
    Jeg er til gengæld så nærig med at købe tasker, at jeg i alt siden jeg blev teenager kun har købt under 5 tasker til mig selv, og de er alle købt til under 50 kr. En af dem var sat gevaldigt ned i pris.
    Men størstedelen af mine tasker har jeg fået af Casper og familien(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet